startklaar - Reisverslag uit Maastricht, Nederland van Rob en Margriet - WaarBenJij.nu startklaar - Reisverslag uit Maastricht, Nederland van Rob en Margriet - WaarBenJij.nu

startklaar

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Rob en Margriet

12 Mei 2007 | Nederland, Maastricht

12 mei 2007

We zijn startklaar. Gisteren was even een nare dag. We hebben, na een lang vervelend ziekbed, definitief afscheid genomen van de allerbeste vriendin van Fini. Op het rouwkaartje staat een foto van haar, waar zij geniet van het varen met de Kobold. Bij deze wordt ze dus tot beschermengel van onze reis uitgeroepen.
Verder vertoonde de motor plotseling kuren. Wij hebben op het laatste moment nog een prima monteur kunnen vinden, die ons goed heeft geholpen. Dankjewel John v. W. Bovendien waaide de zonnekap door de storm aan flarden. Dat moet ik onderweg maar zien te repareren. We hebben ook de spullen van Fini ingeladen. Na even te hebben overwogen om een verhuisbedrijf in te schakelen, hebben we het vanwege kostenbesparing toch maar met eigen vervoer naar de boot gebracht. We hebben afscheid genomen van de kinders, vrienden en bekenden. Dus we zijn zover. Vandaag gaan we even proefvaren, tanken, nog wat rusten en genieten op de boot en bij leven en welzijn vertrekken we zondagmorgen.

Tot de volgende keer,
Groetjes,