Proloog - Reisverslag uit Maastricht, Nederland van Rob en Margriet - WaarBenJij.nu Proloog - Reisverslag uit Maastricht, Nederland van Rob en Margriet - WaarBenJij.nu

Proloog

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Rob en Margriet

09 Mei 2007 | Nederland, Maastricht

Ja hoor, het is bijna zover. Na maanden (hahahaha..) van voorbereiding is het nu nog maar enkele nachtjes slapen. Vooralsnog schepen we vrijdagavond a.s. in en zetten zaterdagmorgen in alle vroegte koers naar het Zuiden.
Ik ben zelf klaar met inpakken. De boot ligt vol met reserve-proviand, limonade in blik, lampenolie van het merk Jack Daniels, Zeer oude Antivries van 40%, voor een klein vermogen aan vaarkaarten van heel Frankrijk, noodrantsoenen in de vorm van gevulde koeken, chips en nog zo wat peanuts. Fini heeft nog een flink aantal man-uren, pardon vrouw-uren, nodig. Die wil er op vakantie natuurlijk ook goed uitzien, maar ze wil het vooral warm hebben!! Het kan vriezen en het kan dooien nietwaar. Derhalve gaan ook de truien en de regenjassen mee. Nog wat extra truien en daarnaast nog wat reserve-truien. Ik heb nog niks gehoord van een sjaal, wanten, muts en oorwarmers, maar ik wil haar ook niet op ideeën brengen. Vooruit maar, we hebben de luxe van veel ruimte, dus waarom zouden we deze dan ook niet benutten.

Het is de bedoeling om via deze site de achterblijvers te informeren en jaloers te maken. Wij zullen proberen om via internet-cafè's deze pagina zo aktueel mogelijk te houden. En wie wil, mag ons via reacties op de hoogte houden van de toestand in Nederland.

Groetjes van
Rob en Fini

• 09 Mei 2007 - 16:03

Psm:

Heel veel plezier, ontspanning en mooi weer. Goede vaart. Hou je haaks!

• 09 Mei 2007 - 18:09

Chris:

Uiteraad wens ik je veel vaar plezier en als je de tijd vind dan denk maar eens aan die arme sloebers die je achterlaat.

• 09 Mei 2007 - 20:11

Manon:

Gaathet er dan eindelijk toch van komen. Leuk datjullie nu te volgen zijn via deze site. Ik ga er van uit dat we elkaar voor vertek nog zien, zodat we nog even echt afscheid kunnen nemen. Geniet er in ieder geval maar lekker van.

Groetjes,

Manon

• 09 Mei 2007 - 20:46

Sonny Boy I.:

Bon voyage!!!
    De gedachte jullie hier in Klimmen een tijd te moeten missen op "onze" dinsdagavond is redelijk onwennig. Maar de sms is geduldig.
    Behouden vaart gij manschappen van Den Kobold!!!

• 10 Mei 2007 - 07:22

Mary:

wij wensen jullie een behouden vaart en mooi weer. xxx

• 10 Mei 2007 - 09:25

Armand:

Heel veel plezier alvast en een behouden vaart. En mochten jullie nou niks meer te eten hebben, dan hijs je maar gewoon even de piratenvlag :-)

A&A

• 10 Mei 2007 - 10:30

Toon En Kitty :

veer zien noe al stik zjeloes...
    Hiel väöl plezeer en veer zien us? zoe roond de keersemes?

• 10 Mei 2007 - 14:21

Peter Kok:

Namens alle betuursleden van Treech behouden vaart en zeer veel plezier. Ook hier zullen we proberen de juiste koers te varen maar helaas niet naar het zuiden.

• 10 Mei 2007 - 16:59

Roger M:

Nou Peter heeft al alles gezegd behouden vaart.

Groetjes Syroba

• 10 Mei 2007 - 17:17

Trinus En Wil:

Vanuit het mooie noorden van deze provincie wensen wij jullie een behouden
    vaart en heel veel fijne maar vooral gelukkige dagen samen.

• 10 Mei 2007 - 17:42

Jose & Roderich:

Wij wensen jullie een hele goede vaart en kom gezond en wel terug.

Goede reis,

• 12 Mei 2007 - 05:57

Astrid Meessen:

Als jullie de mail naar het gewone adres niet tijdig ontvangen, bij dezen.
    Ik wens jullie een onvergetelijke vakantie toe. Geniet er lekker van, maar kom beiden daarna weer gezond en wel terug.
    groetjes